torsdag 21 november 2013

Glada torsdag!

Måste dela med mej av härligt nytt så här denna mysiga torsdag...Ljuskoppar från Bloomingville...visst är dom underbara!!! Känner mej ganska 'vit' just nu :) Ingen är gladare än sambon, det är hans favoritFÄRG ;) Kanske skojar till det o vågar vara lite färgglad & wild and crazy med...beige också!! haha (brukar retas med de) Jag varierar väl mej lite mellan varven, vill ha färg ibland! 

Och även dom skrynkliga vita krukorna från Unik design har hittat hem till oss, så grymt snygga!!! Jag är ju sån som blir helt tokförälskad i saker...och bara MÅSTE ha! Finns nu också i ljus naturbrun och mörkbrunt. Ja dom gör ju massa ursnygga krukor i fina material och färger. Alla möjliga varianter, finns nåt för alla...

Min kära Fallskärmsranka har piggnat till! Så nu har blommorna här hemma blivit riktigt fina allihop :)

Och min glittriga suckulent fick flytta ihop med Sicksackbusken i den andra Unik Design krukan...
Nu har jag härjat färdigt för idag! 


Och måste ju visa Carinas urfräcka gran i butiken...pinnar, tall o hyacinter, just LOVE IT!! Garvade ihjäl mej när Monia säger att hon gjort den ihop med KURT OLSSON!!!! Kan säga att de skrattas mycket o är jäkligt roligt på Sävedalens Blommor! Ni borde alla titta in o få en skön dos Monia :)



Nu måste jag ta hand om mitt kära knytte...min sambo har man-flunsa och det är inte att leka med sedu! / A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Himla roligt att du tittat in hos oss!
TACK för din hälsning :)

Annica o Wickan