tisdag 10 december 2013

Tillbaka i rätt spår...

Så kul att vara tillbaka i skolan igen!! Och igår kände jag mej på banan igen efter en liten svacka sista månaden...idag lossnade det o jag kände äntligen igen, jag KAN bannemej det här!! Bara att fokusera och koppla bort alla runt om som stör det och ens sprudlande glädje o kreativitet. Veckan började med bukett-träning, olika prisklasser, målgrupp och tempo...jättekul :) Vi får båda alltid beröm att vi är duktiga på form, färg o materialval. Buketter är Wickans paradgren! Jag är mindre bra på det.

Annicas buketter

Wickans buketter


Begravningsdekorationer och krans i olika priser stog också på schemat, det är jag bäst på tycker jag, min paradgren! Speciellt asymmetriskt är roligt och spännande att göra.

Annicas
Stående dekoration -asymmetrisk

Annicas
En rund kulle
Ville testa enkelt med bara rosorna och sen med lite vaxblomma.

Wickans
Stående dekoration -asymmetrisk

Wickans krans

Gjorde sista tomtebeställningen idag med, nu är hela stora skaran gjord för i år! Säger hela tiden -åååh va skönt, nu vill jag inte SE några tomtar mer i år....o då kommer de några eftersläntrare...haha! Fick även en stor underbara dos glädje idag, av våran lilla härliga solstråle Wille. SÅÅ MYSIGT när han klänger o stollar sej!

Det är total lycka att få vara moster till detta ljuvliga stycke <3

Nä nu är det färdigsuttet på ändalykten, dags att bocka av to-do-listan inför flytt!
Tjingeling för idag :)  / A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Himla roligt att du tittat in hos oss!
TACK för din hälsning :)

Annica o Wickan